Magický chrám v Panenském Týnci

Mezi nejmystičtější místa u nás patří bezpochyby nedostavěný gotický chrám nejspíše ze 14. století, který můžeme najít v okrese Louny v městyse Panenský Týnec. Toto místo přitahuje psychotroniky, léčitele, duchovní, umělce, ale i obyčejné lidi, kteří zde čerpají pozitivní energii.

My jsme se tam vydali na začátku října, kdy nás doprovázely poslední teplé sluneční paprsky babího léta.

Nenápadně poslouchám vyprávění muže, který sem údajně jezdí několikrát měsíčně čerpat energii, a která mu vyléčila bolavá záda. Jsem na vážkách, zda tomu věřit či ne. Zavírám oči a zkouším se naladit na pozitivní vlny. Hovor lidí mě však nenechá se soustředit. Neumím si moc představit, jak zde mohou probíhat seance, když sem jezdí autobusy plné lidí. Já mám raději místa, kde jsem sama.

Procházka kolem chrámu a zasloužený teplý čaj v místní hospůdce stály za to. Třeba zde příště potkáme méně lidí.

Zajímavý článek si můžete přečíst zde.img_0170img_0173img_0181img_0185img_0194img_0200img_0203img_0205dsc_8273dsc_8280

Zanechat Odpověď

